Roditelji su često u dilemi koje slobodne aktivnosti bi trebalo da pohađaju njihova djeca, da li ih ima previše, kako napraviti pravilan odabir aktivnosti i sl. Ono što posebno zabrinjava roditelje jeste razmišljanje o tome da li je dijete preforsirano s obzirom na već zahtjevan školski program, a ako uz to se dodaju i brojne slobodne aktivnosti, konfuzija je još veća.
Sa pedagogicom Osnovne škole „1. mart“ Vrnograč, Eldinom Goletić-Keranović razgovarali smo o slobodnim i vannastavnim aktivnostima djece osnovnoškolskog uzrasta.
Goletić-Keranović ipak ističe da razloga za brigu nema, da jednostavno kroz razgovor sa djecom i koordinaciju sa nastavnikom donesu pravilan program rada za samo dijete. Ono što je jako važno, jeste objektivno pristupanje u analizi djeteta koje će pristupiti onim aktivnostima za koje je uistinu sposobno. Goletić-Keranović naglašava da je za dijete najbitnija podrška roditelja, njihovo aktivno učešće, te da se djetetu mora dozvoliti da slobodno pokaže afinitet prema slobodnim aktivnostima… (poslušajte izjavu)
Prije ili kasnije dijete kojemu je previše obaveza pokazat će neki od znakova u svom ponašanju, osjećat će stalni umor, ponašat će se napeto ili će biti depresivno i bezvoljno, žalit će se na bol u trbuhu ili glavobolju, počet će zaostajati u izvršavanju školskih obaveza.
Razgovor o ovoj temi sa pedagogicom Eldinom Goletić-Keranović, a koja je posebno zanimljiva za roditelje, poslušajte u utorak, 15. novembra od 13:30h kada realiziramo novo izdanje emisije „Veliki odmor“.