Na osnovu Pravilnika o sufinansiranju troškova obaveza doprinosa za registrirane poljoprivredne djelatnosti, broj: 02-11/5-1576/22 od 14.06.2022. godine, Općina Velika Kladuša, raspisuje:
JAVNI POZIV
za podnošenje zahtjeva za sufinansiranje troškova obaveza doprinosa za registrirane poljoprivredne djelatnosti
I PREDMET JAVNOG POZIVA
Predmet Javnog poziva je dodjela bespovratnih finansijskih sredstava za poljoprivredne proizvođače s područja općine Velika Kladuša, koji su registrirali poljoprivrednu djelatnost kao osnovno zanimanje u skladu sa Zakonom o obrtu i srodnim djelatnostima F BIH.
II NAMJENA I IZNOS PODSTICAJNIH SREDSTAVA
Podsticajna sredstva su namjenjena za sufinansiranje troškova obaveza doprinosa (PIO, zdravstveno osiguranje i osiguranje od nezaposlenosti) za vlasnike poljoprivrednih djelatnosti. Ukupan iznos sredstava kojia će biti dodjeljena ovim javnim pozivom je 65.000,00 KM.
III PRAVO UČEŠĆA
Pravo na učešće za odobravanje sredstava za sufinansiranje troškova obaveza doprinosa (PIO, zdravstveno osiguranje i osiguranje od nezaposlenosti) imaju vlasnici registrovanih poljopruivrednih djelatnosti u oblasti poljoprivrede koji su registrirani u skladu sa Zakonom o obrtu i srodnim djelatnostima F BIH :
- da vlasnik poljoprivredne djelatnosti posjeduje rješenje nadležnog organa o odobrenju za obavljanje poljoprivredne djelatnosti,
- da se poljoprivredna djelatnost obavlja na području općine Velika Kladuša,
- da je je poljoprivredna djelatnost upisana u Registar poljoprivrednih gazdinstava,
- da su vlasnici poljoprivredne djelatnosti ažurirali podatke sa 31.03.2022. godine, (navedeno se ne odnosi na novoosnovane poljoprivredne djelatnosti poslije 01.04.2022. godine),
- da se poljoprivredna djelatnost obavlja u osnovnom zanimanju,
- da se poljoprivredna djelatnost bavi jednom navedenih poljoprivrednih proizvodnji, te da u istoj proizvodnji posjeduju najmanje jednu od pobrojanih poljoprivrednih djelatnosti:
- minimalno 5 muznih krava,
- minimalno 5 grla tovnih junadi,
- minimalno 50 ovaca,
- minimalno 25 koza,
- minimalno 50 pčelinjih društava,
- minimalno 200 m2 plastenika ili staklenika,
- minimalno 3 dunuma pod jagodičastim voćem,
- minimalno 3 dunuma intenzivnih zasada visokostablašica (jabučasto, koštičavo i jezgrasto voće),
- da vlasnici poljoprivrednih djelatnosti nisu korisnici poticajnih sredstava za samozapošljavanje u 2022. godini koja se odnose na uplatu obaveza po osnovu PIO, zdravstveno osiguranje i osiguranje od nezaposlenosti.
Poticajna sredstva za sufinansiranje doprinosa će se realizovati u iznosu koji je predviđen ovim pozivom. Ukoliko ukupan iznos traženih sredstava bude prelazio iznos predviđenih sredstava izvršiti će se proporcionalno smanjenje svim korisnicima poticaja.
IV OBAVEZNA DOKUMENTACIJA
Uz zahtjev za odobravanje sredstava podnosioci trebaju priložiti sljedeću dokumentaciju:
- Kopiju rješenja o osnivanju poljoprivredne djelatosti u osnovnom zanimanju,
- Izjavu da se poljoprivredna djelatnost obavlja na području općine Velika Kladuša,
- Izjavu da vlasnici poljoprivrednih djelatnosti nisu korisnici poticajnih sredstava za samozapošljavanje u 2022. godini koja se odnose na uplatu doprinosa,
- ID broj za poljoprivrednu djelatnost,
- Obrazci Porezne uprave F BIH (2002) o izvršenoj uplati doprinosa za vlasnike poljoprivrednih djelatnosti zaključno sa 31.05.2022. godine,
- Dokaz da poljoprivredna djelatnost ima bar jednu od slijedećih proizvodnji (minimalno 5 muznih krava, minimalno 5 grla tovnih junadi, minimalno 50 ovaca, minimalno 25 koza, minimalno 50 pčelinjih društava, minimalno 200 m2 plastenika ili staklenika, minimalno 3 dunuma pod jagodičastim voćem, minimalno 3 dunuma intenzivnih zasada visokostablašica (jabučasto, koštičavo i jezgrasto voće),
- Potvrdu o otvorenom aktivnom računu.
V PROVOĐENJE POSTUPKA PO JAVNOM POZIVU
Postupak po Javnom pozivu provesti će Služba za poduzetništvo, lokalni razvoj i implementaciju projekata. Ista će izvršiti odabir korisnika na osnovu prispjelih prijava, provjerene dokumentacije. Nepotpune i neblagovremene prijave se neće uzimati u razmatranje. Sa odabranim korisnicima Općina Velika Kladuša zaključiti će Ugovor kojim će utvrditi međusobna prava i obaveze.
VI NAČIN I ROK PODNOŠENJA PRIJAVA
Da bi ostvarili pravo na gore navedenu novčanu podršku, kandidati podnose zahtjev Službi za poduzetništvo, lokalni razvoj i implementaciju projekata Općine Velika Kladuša.
Zahtjev za ostvarivanje prava na novčanu podršku za 2022. godinu može se preuzeti sa službene internet stranice Općine Velika Kladuša, www.velikakladusa.gov.ba ili u prostorijama Općine, Služba za poduzetništvo, lokalni razvoj i implementaciju projekata, kancelarija broj 13, Ulica Hamdije Pozderca br. 3, 77230 Velika Kladuša svakim radnim danom u vremenu od 07:30-16:00 sati.
Ispunjen zahtjev sa svom zahtijevanom dokumentacijom se mora dostaviti lično tokom radnih dana (ponedjeljak – petak), u periodu od 07:30 do 16:00 sati, na sljedeću adresu: Općina Velika Kladuša, Knacelarija 13, ulica Hamdije Pozderca 3, 77230 Velika Kladuša sa naznakom: „Javni poziv za podnošenje zahtjeva za refundaciju troškova obaveza doprinosa za registrirane poljoprivredne djelatnosti“.
Nakon utvrđivanja ispunjavanja uslova za ostvarivanje prava na novčanu podršku, odlukom Općinskog načelnika će se odobriti isplata novčane podrške u visini utvrđenoj nakon obrade pristiglih zahtjeva.
Javni poziv ostaje otvoren do 22.06.2022. godine.
Za sve dodatne informacije možete se obratiti lično u kancelariju broj 13 ili putem telefona 037 775 315, kontakt osoba Tahirović Azra.
OPĆINSKI NAČELNIK
Fikret Abdić, dipl. ing.