• O nama
  • Marketing
  • Kontakt
No Result
View All Result
Radio Velika Kladuša
  • Naslovna
  • Društvo
  • Mozaik
  • Sport
  • Servisne informacije
  • Obavijesti o smrti
  • GP MaljevacUŽIVO
Radio Velika Kladuša
  • Naslovna
  • Društvo
  • Mozaik
  • Sport
  • Servisne informacije
  • Obavijesti o smrti
  • GP MaljevacUŽIVO
No Result
View All Result
Radio Velika Kladuša
No Result
View All Result

Školski psiholog Džanana Đogić: Sve češći problemi povezani sa prekomjernom upotrebom tehnologije

Novinar: Anela Dizdarević
25.03.2025
Školski psiholog Džanana Đogić: Sve češći problemi povezani sa prekomjernom upotrebom tehnologije
Share on FacebookShare on Twitter

Školsku psihologiju nije lako jasno i sažeto definirati. Ukratko, ona je psihološka disciplina koja koristi saznanja i metode iz ostalih disciplina psihologije u kontekstu škole i školovanja. Psiholog koji radi u školi mora baratati znanjima i vještinama s područja motivacije, savjetovanja, psihologije učenja i poučavanja, kliničke psihologije i slično, istaknula je u razgovoru za Radio Velika Kladuša, Džanana Đogić, psihologinja u OŠ „25. novembar“ Velika Kladuša.

Fokus rada i najčešći korisnici školskog psihologa su prije svega učenici, naglašava. Školski psiholog također razvija i putem radionica provodi programe prevencije nepoželjnih oblika ponašanja (npr. međuvršnjačkog nasilja), programe za jačanje samopouzdanja, samopoštovanja, sigurnosti, razvijanje kreativnosti, učenje socijalnih vještina, itd. Ti programi namijenjeni su svim učenicima u školi, a naročito učenicima rizičnih grupa. Rizičnim grupama smatra se učenike koji posjeduju osobine za koje se pokazalo da pogoduju nastanku problema na spomenutim područjima.

Kako je u razgovoru naglasila psihologinja Đogić, kod školskog psihologa učenici dolaze samostalno, na inicijativu nastavnika ili roditelja, a može ih i sam psiholog pozvati. Razlozi zbog kojih učenici dolaze obično su emocionalni, porodični i/ili lični problemi. Također se javljaju zbog pubertetskih problema, problema u odnosima s drugima, bilo učenicima ili nastavnicima, i problema u komunikaciji. Osim emocionalnih problema i problema u odnosu s drugima, u podlozi problema u učenju mogu biti i neke specifične poteškoće.

“Sve češće se ističu problemi koji su povezani sa prekomjernom upotrebom moderne tehnologije, uključujući i cyber nasilje koje je sve više zastupljeno”, navodi Đogić koja naglašava važnost saradnje škole sa roditeljima, koja je, kako ističe, ključna u uspješnom obrazovanju djece.

Više o radu školskog psihologa, djelokrugu rada, iskustvima, ali i kako da se školska zajednica lakše nosi sa aktuelnim i nadolazećim izazovima odgoja i obrazovanja, saznajte u razgovoru sa psihologinjom Đogić.

Tags: osnovna školaprekomjerna upotreba tehnologiješkolski psiholog
Sljedeći članak

Obavijest o smrti - Rekić (Bege) Rašid

Obavijest o održavanju ponovljenih kandidacionih zborova 16. marta 2025. godine

Obavijest o održavanju ponovljenih kandidacionih zborova 28. marta u MZ Zborište

MARKETING

Facebook Instagram Youtube

JP Radio Velika Kladuša

Ul. Ibrahima Mržljaka 30,
Velika Kladuša, 77230, BiH

Redakcija/marketing: +387 37 771-531
Direktor/fax: + 387 37 773-510
E-mail: [email protected]

© 2019 JP Radio Velika Kladuša - Sva prava su zadržana.
Izrada: Emir D. doo & WebSolutions.

Program Uživo
  • Naslovna
  • Društvo
  • Mozaik
  • Sport
  • Servisne informacije
  • Obavijesti o smrti
  • GP Maljevac
  • O nama
  • Marketing
  • Kontakt
No Result
View All Result
  • Naslovna
  • Društvo
  • Mozaik
  • Sport
  • Servisne informacije
  • Obavijesti o smrti
  • GP Maljevac
  • O nama
  • Marketing
  • Kontakt
No Result
View All Result