• O nama
  • Marketing
  • Kontakt
No Result
View All Result
Radio Velika Kladuša
  • Naslovna
  • Društvo
  • Mozaik
  • Sport
  • Servisne informacije
  • Obavijesti o smrti
  • GP MaljevacUŽIVO
Radio Velika Kladuša
  • Naslovna
  • Društvo
  • Mozaik
  • Sport
  • Servisne informacije
  • Obavijesti o smrti
  • GP MaljevacUŽIVO
No Result
View All Result
Radio Velika Kladuša
No Result
View All Result

U prvoj godini poslovanja Alatuša iz V.Kladuše širi poslovanje na ostale branše

Novinar: Adis Purić
26.04.2019
U prvoj godini poslovanja Alatuša iz V.Kladuše širi poslovanje na ostale branše
Share on FacebookShare on Twitter

Nakon devet mjeseci poslovanja, široko orjentisana firma Alatuša d.o.o. iz Velike Kladuše razvila je proizvodnju konfekcije, proizvodnju metli i četki, jednu poljoprivrednu apoteku, četiri trgovine mješovite robe,a u završnim fazama je  realizacija još nekoliko grana poslovanja iz okvira njihove djelatnosti. Radi se o različitim branšama, koje predstavljaju na sajmovima širom Bosne i Hercegovine. Tako se nakon sajmova u Bihaću i Banja Luci, firma predstavila i na 1. Sajmu tekstila, kože i obuće Timod Expo 2019 koji se održava u Travniku.

“Pored HTZ opreme koju smo do sada proizvodili, počeli smo proizvoditi i modnu konfekciju, posteljni program i stolnjake, gdje je kvaliteta izrade vrhunska što danas možete vidjeti na primjercima koji su izloženi tu na sajmu, a sve to zahvaljujući stručnoj radnoj snazi sa bogatim radnim iskustvom u toj branši, te zahvaljujući opremljenosti pogona sa novom kvalitetnom opremom najpoznatijih svjetskih proizvođača”, kazao je za portal Akta.ba Elmin Murtić, direktor Alatuše.

Proizvodnja konfekcije se odvija u PJ ATEKS, a najveći dio se odvija po narudžbi kupaca. Proizvodi se već nalaze  uprodaji, dok je dio namijenjen za izvoz na tržište Evropske unije.

“Kada je riječ o konfekciji, napravili smo veliki pomak. Trenutno u ovom poslovnom segmentu firme imamo 26 zaposlenica. Shodno širenju proizvodnih kapaciteta, do kojih je došlo u vrlo kratkom vremenu, jer su kupci i partneri prepoznali kvalitetu naših proizvoda kao i samu kvalitetu izrade istih, što je za partnere jako bitno. U cilju nam je pokretanje druge i treće smjene, što će svakako zahtjevati i dodatna zapošljavanja”, kaže direktor ove firme.

Osim PJ „Ateks“ firma je otvorila i markete mješovite robe. Plan im je da trgovinama dođu kupcima na kućni prag.

“Želimo da se vratimo kupcima u ruralnim područjima, starijim ljudima koji ne mogu ići do grada. Veliki broj stanovništva je odselio, u selima su ostali mahom stariji ljudi koje nema ko odvesti do velikih tržnih centara. Isto planiramo i sa poljoprivrednim apotekama. U konačnici, cilj nam je da ih subvencioniramo sa određenim sjemenima, te otkupimo i preradimo poljoprivredne proizvodekroz pogon za proizvodnju i preradu voća i povrća i voćnih sirupa, te otkup i preradu šumskih plodina, kroz vlastiti proizvodni pogon”, navodi Murtić. Jako bitnim za istaći je da Alatuša svu svoju dobit investira u otvaranje novih radnih mjesta.

“Cilj preduzeća je podići standarde u domenu zapošljavanja u Općini Velika Kladuša gdje nam uveliko pomaže Općinski načelnik. Pored zapošljavanja mladih kadrova, prednost dajemo pogotovo i onim kategorijama kojima je potrebno uvezivanje radnog staža kako bi ostvarili pravo na penziju, a isti su nam neizmjerno zahvalni, jer ostali poslodavci nisu obraćali pažnju na njih, te stoga nisu mogli dobiti priliku da rade i zarade svoju platu“, naglašava naš sagovornik.

Firma trenutno broji 50 uposlenih, od toga 75 posto čine žene. Kako firma ima ubrzanu ekspanziju razvoja to će ubrzo dovesti i do novog zapošljavanja. Prenoseći utiske sa sajma Dženis Abdić, stručni saradnjik za analizu tržišta naglašava da je Travnik je poznat kao grad tekstila, te da je za njih, kao malu firmu,  važno učešće na prvom specijaliciranom sajmu tekstila.

“Jako je važno za nas kao mladu firmu da nas ljudi upoznaju, da čuju za nas i da ostvarimo nove kontakte i poznanstva. Zadovoljni smo učinjenim, stvorenim poznanstvima, te posebno velikim odazivom posjetioca na našem izložbenom mjestu, zainteresiranosti za naše proizvode. Naša prezentacija je uspjela dati odgovor na sva pitanja koja su imali u vezi HTZ opreme, te se moglo uvidjeti da su bili zadovoljni i raspoloženi za daljnju saradnju. Posjetioci su prepoznali kvalitet naših proizvoda, te trud organizatora i ostalih učesnika”, izjavio je Abdić, naglašavajući da je firma Alatuša bila jedini učesnik na sajmu sa prostora Unsko-sanskog kantona.

IZVOR: Akta.ba

Sljedeći članak
Čestitka Općinskog načelnika i Predsjedavajućeg Općinskog vijeća u povodu Vaskrsa

Čestitka Općinskog načelnika i Predsjedavajućeg Općinskog vijeća u povodu Vaskrsa

Čestitka Radija Velika Kladuša u povodu Vaskrsa

Čestitka Radija Velika Kladuša u povodu Vaskrsa

MARKETING

Facebook Instagram Youtube

JP Radio Velika Kladuša

Ul. Ibrahima Mržljaka 30,
Velika Kladuša, 77230, BiH

Redakcija/marketing: +387 37 771-531
Direktor/fax: + 387 37 773-510
E-mail: [email protected]

© 2019 JP Radio Velika Kladuša - Sva prava su zadržana.
Izrada: Emir D. doo & WebSolutions.

Program Uživo
  • Naslovna
  • Društvo
  • Mozaik
  • Sport
  • Servisne informacije
  • Obavijesti o smrti
  • GP Maljevac
  • O nama
  • Marketing
  • Kontakt
No Result
View All Result
  • Naslovna
  • Društvo
  • Mozaik
  • Sport
  • Servisne informacije
  • Obavijesti o smrti
  • GP Maljevac
  • O nama
  • Marketing
  • Kontakt
No Result
View All Result