Novonastala situacija uzrokovana pandemijom koronavirusa donijela je brojne probleme i izazove kako za građane, tako i za medicinsko osoblje Doma zdravlja Velika Kladuša. Tim povodom došlo je do nerazumijevanja i osuda od strane građana, te pisanja i govora o profesionalnosti ili neprofesionalnosti uposlenika i ljekara, prvenstveno zbog toga što pacijentima ponekad niko nije odgovorio na pozive koje su upućivali na brojeve telefona, koji su javnosti predstavljeni kao dostupni.
Obzirom da je borba s panedmijom koronavirusa teška i veoma specifična, upućen je apel Doma zdravlja Velika Kladuša svim građanima naše općine, kojim se pacijenti pozivaju na razumijevanje i strpljenje. Direktorica Doma zdravlja, dr. Evresa Okanović naglasila je, u razgovoru za naš Radio, da su sada uspostavljena tri mobilna tima koja će stalno biti pacijentima na raspolaganju, te pacijantima više neće biti uskraćivani odgovori na njihove pozive…
Također, mobilni timovi su dostupni i za izlaske na teren ukoliko se ukaže potreba, prije svega u slučajevima kada je riječ o starijim osobama, hroničnim bolesnicima i sl.
Dr. Okanović ističe da je opremljenost osoblja u Domu zdravlja na zadovoljavajućem nivou, a zadovoljavajuća je i brojka koja se odnosi na broj oboljelih sa područja naše općine. Zaključno s današnjim danom, na području općine Velika Kladuša zaražen je samo jedan pacijent, koji je bez obzira na oboljenje, stabilnog zdravstvenog stanja. Do sada je urađeno ukupno oko 70 testova…
Dr. Evresa je još jednom pozvala građane da imaju strpljenja i razumijevanja prilikom eventualnih propusta i pogrešaka zdravstvenih radnika jer se i oni, baš kao i građani, prvi put suočavaju sa ovakvim izazovima i problemima. Također, pacijenti su pozvani da sve doživljene nezakonitosti i neprofesionalnosti prijave Upravi Doma zdravlja kako bi se proveo postupak utvrđivanja odgovornosti za povredu radne obaveze.