Javno preduzeća BH Pošta upozorilo je građane da ne nasjedaju na lažne poruke o neuspjeloj dostavi pošiljki.
Pojava cyber napada u kojem lica pokušavaju prevariti pojedince da otkriju osjetljive informacije, poput korisničkih imena, lozinki, brojeva kreditnih kartica ili drugih ličnih podataka (tzv. phishing) je problem sa kojim se naši građani susreću u sve većem broju i koji je u zadnje vrijeme kod nas intenziviran proliferacijom web shoppinga, navode iz BH Pošte.
Napadači se obično predstavljaju kao legitimne, pouzdane institucije – poput banaka, državnih agencija ili kompanija – kako bi stvorili osjećaj hitnosti i potaknuli žrtve da brzo reaguju, bez detaljnog pregleda poruke. Phishing napadi su izuzetno efikasni jer iskorištavaju sklonost povjerenju u poznate brendove ili institucije, a kod nas su i dalje relativno nova pojava.
BH Pošta je, kao poštanski operater, zajedno sa bankama i e-shop platformama u samom vrhu liste najranjivijih pravnih subjekata u smislu zloupotrebe imena i loga sa ciljem obmane i pridobijanja podataka njihovih korisnika.
Apelovali su još jednom na građane da budu na oprezu i da ne otvaraju lažne poruke ili linkove u njima, te zamolili da budu svjesni mogućih prevara putem interneta. Ukoliko dobiju ovakvu poruku, prije bilo kakvog njenog otvaranja, mogu kontaktirati BH Poštu za pravovremenu informaciju, a kako ne bi napravili grešku i dali svoje lične i bankovne podatke.
“Ponovo naglašavamo da BH Pošta ne traži svojim korisnicima lične podatke u smislu broja bankovne kartice i druge sigurnosne lične podatke niti BH Pošta svojim korisnicima šalje ovakve vrste poruka. Sve pokušaje prevara i zloupotreba podataka građani mogu prijaviti na oficijelne Facebook i Instagram profile BH Pošte, te na e-mail: [email protected] ili da se obrate policiji”, saopćeno je iz JP BH Pošta.
Izvor:BHRT