Sastavni dio škole i učenja je domaća zadaća koja počesto zna biti uzrok sukoba između djece i roditelja. Roditelji su u nedoumici trebaju li i koliko pomagati svom djetetu kod domaće zadaće, a počesto dijete odbija raditi ili zaboravlja domaću zadaću. Djeci je potrebna pomoć oko zadaće, naročito u prvim razredima ističe Amela Tabaković, pedagogica u OŠ „Sead Ćehić“ Grahovo. No, kako naglašava, to ne znači kako roditelji trebaju umjesto djeteta raditi zadaću, jer će se dijete u tom slučaju naviknuti na trajnu pomoć, a osim toga, pišući djetetu zadaću pokazujemo mu kako je nesposobno, nesamostalno i nespremno za školske obveze. Tabaković ističe da je najvažnije navikavati dijete da je zadaća njegova, a ne mamina i tatina obaveza (poslušajte izjavu)…
Pedagogica Tabaković kaže da je zadatak roditelja da od prvih školskih dana objasne djetetu važnost i potrebu redovnog pisanja zadaća. To je proces koji ponekad može potrajati i traži strpljenje i upornost, ali pomaže djeci da odrastu u samostalne i odgovorne odrasle osobe koje će se znati nositi sa različitim obvezama u životu. Iako zadaću većina učenika najčešće doživljava kao dosadnu i zamornu, pisanje domaćih zadaća ima višestruku korist, kaže naša sagovornica. Prije svega služi za ponavljanje, uvježbavanje i utvrđivanje gradiva, te razvija radne navike (poslušajte izjavu)…
Pedagogica Tabaković zaključuje da pisanjem zadaće dijete uči, proširuje svoje znanje, te postiže bolji uspjeh u školi, a da su roditelji tu da budu podrška i pomoć, a nikako ti koji rade domaću zadaću. Razgovor da pedagogicom Amelom Tabaković na temu „Trebam li djetetu pomagati oko domaće zadaće“ poslušajte u emisji “Veliki odmor” u utorak, 14. novembra od 13:30h.