Analiza uspjeha učenika u učenju i vladanju u osnovnim školama Unsko-sanskog kantona na kraju prvog polugodišta školske 2023/24. godine, a koju je uradio Pedagoški zavod kantona pokazao je da je srednja ocjena prolaznosti za osnovne škole veća nego u prvom polugodištu prošle školske godine. Od ukupno 13.733 osnovaca koji se ocjenjuju njih 12.098 je uspješno završilo prvo polugodište, 1.605 učenika je ocijenjeno negativno, a 30 ih nije ocijenjeno. Prema riječima mr.sc. Fuade Cerić, stručnog savjetnika za pedagoška područja u Pedagoškom zavodu analiza je pokazala da je visoka srednja ocjena učenika iz vještina (likovna i muzička kultura i tjelesni odgoj) i predmeta vjeronauka, a najlošije rezultate učenici su ostvarili iz predmeta njemački jezik, fizika, hemija i matematika (poslušajte izjavu)…
Najbolji uspjeh učenika po predmetima i razredima ostvaren je u drugom razredu sa srednjom ocjenom 4,36, a najslabiji u osmom razredu sa srednjom ocjenom 3,23. Kada se govori o vladanju analiza je pokazala da ocjena iz vladanja na polugodištu pokazuje tendenciju i dominaciju primjernog vladanja. I dalje je nažalost primjetan veliki broj izostanaka s nastave. Učenici su u prvom polugodištu imali 239.457 opravdanih i 76.47 neopravdanih časova. U prosjeku svaki učenik je opravdano izostao s nastave 16 časova i neopravdano jedan čas.
Pedagoški zavod je uradio i Analizu uspjeha učenika u učenju i vladanju u srednjim školama kantona na kraju prvog polugodišta školske 2023/24. godine. Od ukupno 6.099 njih 1.837 negativno je ocijenjeno, a 161 učenik nije ocijenjen iz jednog ili dva predmeta (poslušajte izjavu)…
Magistar Muamer Hadžić, stručni savjetnik za stručno-teorijsku nastavu u Pedagoškom zavodu kaže da je misija Zavoda bolje obrazovanje na području Unsko – sanskog kantona (poslušajte izjavu)…
Na uspjeh učenika u školi utiču različiti faktori. Osim zainteresovanosti učenika za učenje, važno je i interesovanje šire i uže socijalne sredine, a posebno članova porodice. Nesporna je činjenica da je stabilna porodica i njena zainteresiranost za uspjeh djeteta kroz roditeljske sastanke i saradnju sa školom presudni faktor.
Razgovor sa mr.sc. Fuadom Cerić i magistrom Muamerom Hadžićem, stručnim savjetnikom za stručno-teorijsku nastavu u Pedagoškom zavodu snimljen je u sklopu projekta “Radio za sve” koji Radio Velika Kladuša realizira u suradnji sa Ministarstvom obrazovanja, nauke, kulture i sporta Unsko – sanskog kantona koje je finansijski podržalo ovaj projekat za više medijskih kuća sa prostora USK – a.