Još jedan prilog tvrdnji da Velika Kladuša ima veliki broj mladih, perspektivnih i talentovanih građana, jeste magistar Semir Šakanović koji je završio Elektrotehnički fakultet na Burch Univerzitetu, također magistrirao Elektrotehniku, i trenutno je na doktorskim studijama iz IT (informacijske tehnologije). Razlog zbog kojeg govorimo o ovom mladom ali uspješnom Kladušaninu jeste taj da je magistar Šakanović sa svojim timom kojeg sačinjavaju Sabahudin Vrtagić, Jasmin Kevrić, Sead Banda, Hadi Nourallah, zajedno sa kompanijom Centrotrans Eurolines razvio informativni sistem koji će umnogome poboljšati kvalitet gradskog prevoza u Sarajevu.
Sistem će od velike koristi biti turistima koji prvi put borave u Sarajevu a kompanija Centrotrans Eurolines prva je kompanija koja će navedeni sistem implementirati na području Grada Sarajeva i Bosne i Hercegovine. Autor navedenog sistema, Semir Šakanović, ističe da sistem pomaže i kompaniji da dobije relevantne i aktuelne informacije o pređenim kilometrima vozila, potrošnji goriva i sl. “Centrotrans infromativni sistem se sastoji od ručno izrađenog hardwera za kontrolu sistema i displeja. GPS uređaj je povezan sa našim hardwerom koji šalje GPS koordinate putem 3G mreže na našu mapu koja je prikazana na displeju. Isto tako, hardware putem 3G mreže prikazuje najnovije/najaktuelnije vijesti na displeju, zatim pokazuje vrijeme i datum, temperature, i ono što je najvažnije u realnom vremenu – pokazuje sljedeću stanicu ali i stanicu nakon te stanice. Na engleskom jeziku to izgleda ovako (Next: Marijin Dvor, After: Skenderija). I sve je to popraćeno zvučnim/govornim uputama. Tako da naši građani kao i turisti mogu u bilo koje vrijeme da vide/čuju na kojoj se stanici nalaze i koja im stanica slijedi bez ometanja vozača sa pitanjima “Da li je to ova stanica, ili koja stanica slijedi”. Cijeli sistem je također povezan sa kontrolnim centrom iz kojeg mi možemo u bilo koje vrijeme da kontorlišemo sve sisteme kao i displeje”, navodi mladi Šakanović za Radio Velika Kladuša. Najbitnije karakteristike novog sistema su prikaz autobuskih stanica popraćenih govornim uputama, najaktuelnije vijesti, neometanje vozača tokom vožnje, velika prednost za turiste. “Važno je naglasiti da možemo pratiti svaki autobus, saznati lokaciju gdje se nalazi, kojom brzinom vozi kao i koliko kilometara je prošao. Šta to znači u praksi? Znači štednja goriva, mjerenje prekoračenja brzine itd”, naglašava autor sistema i vođa tima Semir Šakanović. Sistem trenutno funkcionira u sedam autobusa koji saobraćaju na relaciji Dobrinja – Vijećnica, a mladi tim stručnjaka očekuje postavljanje sistema i u ostale autobuse kompanije Centrotrans. “Projekt je naše autorsko djelo ali smo u saradnji sa Centrotrans Eurolines uspjeli zajedno da ga napravimo, završimo i realiziramo. Ovom prilikom se zahvaljujem kompaniji Centrotrans Eurolines što su nam pružili priliku za izradu jednog ovakvog projekta, njihovu ljubaznost a prije svega njihovo povjerenje”, kaže za kraj razgovora Šakanović.
Podsjetimo, mladi Šakanović je u maju prošle godine predstavio “Yugu na solarni pogon” kojeg je kreirao u saradnji sa profesorom Sabahudinom Vrtagićem i učenicima Srednje Internacionalne škole. Legendarni Yugo 45 je preuređen i sada umjesto nafte kao pogonsku energiju koristi sunčevu energiju. Ako biste htjeli da iskoristite besplatnu sunčevu energiju i napravite ovakav automobil, spremite se i na određene troškove. U ovaj automobil uloženo je 7.000 KM, ali i mnogo sati vlastitog rada, kao i pomoći prijatelja koji svoj rad nisu naplatili.