U proteklom periodu nastala je konfuzna informacija i obavijest u medijima da će od 01. marta ove godine biti izvršene izmjene Cjenovnika, kojima se uvodi mjesečna naknada za dostavu Detaljnog (mjesečnog) izvještaja o ostvarenim pozivima/saobraćaju putem pošte za korisnike fiksne i mobilne telefonske usluge BH Telecoma. Iz ove kompanije reagirali su sa informacijom i pojašnjenjem da Detaljni mjesečni izvještaj ne predstavlja standardni izvještaj koji korisnici uz mjesečne račune dobijaju besplatno. Korisnika Detaljnog izvještaja u BH Telecomu ima oko 4000 i tu se radi prvenstveno o firmama i kompanijama koji traže izvještaj o podacima koji nisu uključeni u osnovni pregled koji se dobije uz račune. Također, korisnici Detaljnog izvještaja će ovu opciju i dalje moći dobiti potpuno besplatno, ukoliko je traže u samom centru ili putem e-maila. Usluga će biti naplaćena isključivo, ako se Detaljni izvještaj šalje putem pošte i biće naplaćena 3,90 KM sa uračunatim PDV-om. Glasnogovornica BH Telecoma, Hidajeta Čomor, ističe da je nažalost ova informacija pogrešno shvaćena, te pojasnila da je riječ o usluzi koja se aktivira zahtjevom u poslovnici BH Telecoma i naplaćuje samo u slučaju kada se dostavlja putem pošte…
Zbog obogaćivanja ponude i osiguravanja kanala bogate i visoke rezolucije koji se ponajviše ogledaju u sportskom segmentu, kao što su kanali Sport Kluba, pojedini paketi od 01. marta poskupiće za 4.90KM sa PDV-om….
Najviše konfuzije u raznim objavama izazvali su izvještaji. Iz BH Telecoma podsjećaju da navedenom izmjenom Cjenovnika svojim korisnicima omogućili su da od 01. marta Detaljni izvještaj o pozivima/saobraćaju, kao dodatnu uslugu, mogu besplatno preuzimati putem sljedećih kanala: printana verzija na prodajnim mjestima BH Telecoma, dostava na e-mail, putem web stranice BH Telecoma i mobilne aplikacije BH Telecoma, dok će se dostava poštom naplaćivati 3,90 KM sa uračunatim PDV-om.