“Promocija talentovanih učenika kladuških osnovnih i srednjih škola” naziv je projekta RVK kojeg sufinansira Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta USK. Kroz serijal od 13 emisija predstavljamo vrijedne i talentirane učenike iz 13 osnovnih i srednjih škola s područja općine Velika Kladuša. U desetoj emisiji posjetili smo OŠ ”Todorovo”.
Očekivali bi da djeca koja imaju osam godina, više budu zainteresirana za svijet igrica i razvijaju svoju maštu u pravcu svojih igračaka, međutim uvijek postoje izuzeci, a u ovom slučaju su to Ilhan Velić i Alina Velić koje smo upoznali u OŠ ‘’Todorovo’’ i zaista ostali impresionirani znanjem koje ova djeca posjeduju. Već sa svojih osam i po godina razvili su veliku ljubav prema matematici kroz Brainobrain radionice koje pohađaju u Velikoj Kladuši i Cazinu. Na proteklom Međunarodnom takmičenju koje je održano u januaru Ilhan Velić osvojio je prvo mjesto u svojoj grupi, dok je Alina Velić osvojila drugo mjesto među 23.218 takmičara iz 78 zemalja.
Kako su nam rekli, Brainobran poslužio je da ih učini bržima, spretnijima i koncentriranijima kada je u pitanju računanje u kojem oboje uživaju, te su upravo zahvaljujući tome postigli izvrsne rezultate na kojima će raditi i u narednom periodu.
Pored njih, OŠ ‘’Todorovo’’ pohađaju i Minela Šomić i Faris Mujanović koji su ujedno članovi KBV ‘’Tigar’’, a izvrsnim rezultatima ističu se među svojim vršnjacima kao odlični karatisti. Minela u tri i po godine bavljenja karateom ima oko 80 medalja, a Faris oko 50. Karate opisuju kao sport koji spaja i kreirira nova poznanstva i prijateljstva i nastaviće da se i u budućem periodu bave upravo karateom i postižu odlične rezultate i rade na svom usavršavanju.
Pored vrijednih učenika ove škole, tu su i njihovi nastavnici koji ih podržajavaju, ohrabruju i vode kroz određene periode u životu i prenose znanje koje će im koristiti i u školi, ali i na privatnom planu. Takvi nastavnici su u ovom slučaju i Dijana Sulejmanagić, nastavnica bosanskog jezika i Alen Huseinović nastavnik tehničke kulture i informatike. Dugogodišnji radnici u prosvjeti i nastavnici sa iskustvom, smatraju da učenici imaju velikog potencijala i taj potencijal raste ukoliko se učenici motivišu za rad. Ono što ističu, jeste da je bitno prepoznati kod svakog učenika, ono što im zaista posebno ide od ruke, a potom nastaviti motivisati da sve to više usavrše. Kao najveće priznanje za svoj rad vide učenike, koji su zahvaljujući njihovom predanom radu sa njima, odlučili svoj život nastaviti sa daljom edukacijom i konekcijom sa predmetima u kojima su bili odlični.
Više o ovim zanimljivim pričama iz ”OŠ Todorovo” na linku: