„Zašto je problem proširiti kapacitet graničnog prelaza Maljevac da se riješi problem gužvi i dugotrajnih zadržavanja?“ konstantno je pitanje građana Velike Kladuše, ali i ostalih građana USK-a koji su bili u prilici da se nađu na ovom mjestu. Skoro svakog vikenda a posebno praznicima svjedočimo kilometarskim kolonama i dugotrajnim zadržavanjima na ovom graničnom prelazu. Inicijativa koju su potpisale lokalne vlasti iz pograničnih mjesta obje države, a koja je proslijeđena u Sarajevo i Zagreb prije dvije godine dosada nije polučila nikakve rezultate. I unatoč brojnim pitanjima poslanika iz Velike Kladuše na svim nivoima vlasti niko ništa nije poduzeo. Svi su jedinstveni u stavu da se problem gužvi treba riješiti, ali konkretnih djela na terenu građani nisu vidjeli. Granična pitanja u domeni su službenog Zagreba i Sarajeva i do njih unatoč svemu informacije o zastojima u Maljevcu teško dolaze.
Iako su u preoteklim godinama bili bomastični naslovi u medijima koji su naglašavali da bi se problem gužvi na GP Maljevac mogao riješiti, do toga nije došlo. Gužve su i dalje prisutne. Otvaranje malograničnog prelaza Hadžin potok nije po mišljenju javnosti, ništa puno pomoglo da se riješi gužva i rastereti ovaj prelaz, jer većina putnika iz susjednih općina Bužim i Cazin i dalje za prelazak državne granice koriste prelaz Maljevac. Građani, ali i nadležni su mišljenja da bi najrealnija opcija pored uvođenja dodatnih traka, bila otvaranje malograničnih prelaza Plazikur i Zagrad i njihova prekategorizacija u međunarodni prelaz.
Ko je nadležan za rješavanje problema gužvi na GP Maljevac – Velika Kladuša, Hrvatska, BiH ili obje zemlje? Da li je išta učinjeno na uvođenju dodatnih traka kako bi se smanjile gužve? Samo su neka od pitanja na koje nam je odgovor u video intervjuu dao Komandir Jedinice GP Velika Kladuša Arman Midžić…