Prema istraživanju koje je sprovela kompanija za procjenu brendova “Brand Finance”, Real Madrid je najvredniji nogometni klub na svijetu, preuzevši taj epitet od Manchester Cityja koji je prošle godine bio na vrhu liste.
“Brand Finance” objavio je listu 50 najvrednijih klupskih brendova u svijetu nogometa, a vrijednost prvih deset s liste premašuje 13,673 milijarde dolara.
Real Madrid je na toj listi zauzeo prvo mjesto s procijenjenom vrijednošću od milijardu i 805 miliona dolara. Real Madrid se tako vratio na vrh liste koji je prošle godine prepustio Manchester Cityju.
Real Madrid je po snazi brenda iza sebe ostavio poznate svjetske brendove kao što su Google, Coca-Cola, Ferrari i Rolex s ocjenom snage brenda od 96,3 od 100.
Real Madrid također nosi titulu najpraćenijeg nogometnog kluba na društvenim mrežama.
Na drugom mjestu je engleski tim Manchester City s milijardom i 726 miliona dolara, a slijedi Barcelona s milijardu i 653 miliona dolara.
Među deset najvrednijih klubova svijeta šest je iz Engleske, dva su iz Španije i po jedan iz Francuske i Njemačke.
Manchester United je zauzeo četvrto mjesto na listi s vrijednošću brenda od milijardu i 498 miliona dolara, dok je Liverpool zauzeo 5. mjesto s milijardu i 478 miliona dolara.
Bajern Minhen se popeo na šesto mjesto s vrijednošću brenda od milijardu i 325 miliona dolara, a francuski PSG je pao na 7. mesto s milijardu i 294 miliona dolara.
Arsenal je zauzeo osmo mjesto na listi sa vrijednošću brenda od milijardu i 67 miliona dolara, Tottenham Hotspur je na devetom mjestu s 930 miliona dolara, a Chelsea na desetom s 897 miliona dolara.
Među 50 klubova s najvećom vrijednošću brenda u svijetu nalazi se 18 klubova iz Engleske, 11 iz Njemačke, osam iz Španije, šest iz Italije, tri iz Francuske, dva iz Portugala i dva iz Nizozemske.
Izvor: BHRT