Nakon dvomjesečne pauze u zasjedanju za srijedu, 19. oktobar zakazana je 13. redovna sjednica Općinskog vijeća Velike Kladuše. Termin održavanja i pregled materijala za dnevni red sjednice utvrdio je Kolegij Vijeća na danas (ponedjeljak, 10. oktobar) održanoj sjednici.
Na dnevnom redu 13. redovne sjednice naći će se materijali vezani za izvršenje budžeta za prošlu i prvih šest mjeseci ove godine, odnosno Odluka o usvajanju Izvještaja o izvršenju budžeta za period 01.01.-31.12.2021. godine, te Odluke o usvajanju financijskih izvještaja i periodičnih Izvještaja o izvršenju budžeta za prva tri i za prvih šest mjeseci ove godine. Kladuški vijećnici bi 19. oktobra trebali raspravljati i o prijedlozima Odluke o formiranju Savjeta za regulaciju saobraćaja na području općine Velika Kladuša, i Odluke o komunalnim taksama i tarifi komunalnih taksa, te o Pravilniku o izmjenama Pravilnika o radu, unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta JU „Centar za socijalni rad“ Velika Kladuša. Početak sjednice je zakazan za 11 sati.
Na danas održanoj sjednici Kolegij je pod ostalim pitanjima usvojio nekoliko zaključaka, između ostalih i Zaključak da se na dnevnom redu 14. redovne sjednice Vijeća u novembru nađe Prijedlog Odluke o imenovanju Komisije za davanje stručne ocjene u postupku izdavanja urbanističke saglasnosti. Također, usvojen je i Zaključak da se na dnevnom redu neke od narednih sjednica Vijeća, a do kraja ove godine nađu svi izvještaji o radu i planovi rada javnih preduzeća i ustanove o kojima Vijeće nije raspravljalo. Članovi Kolegija danas su jednoglasno usvojili i Zaključak da se nadležne komisije Vijeća očituju o svim dostavljenim inicijativama vijećnika, te da Komisija za usklađivanje akata Kolegiju dostavi prijedlog izmjena Poslovnika o radu Vijeća.