Ako ste od onih sa većim brojem godina vrlo je vjerovatno da nikad niste čuli za Edina Ćufurovića iz Velike Kladuše. No, ako ste iz mlađe generacije i ludi ste za društvenim mrežama, naročito „TikTok-om“ onda ste sigurno čuli za ovog kladuškog „tiktokera“ i influensera kojeg na društvenoj mreži „TikTok“ prati blizu 400.000 pratitelja.
Društvenom mrežom „TikTok“ sve češće se služe mladi širom svijeta, a sve je popularnija i raste broj njenih korisnika i u regionu. Upravo mlađa generacija iz BiH i regiona su Edinovi pratitelji. Priču sa objavama na youtubu Edin je počeo 2016. godine, a kućna izolacija u doba korone prošle godine „kriva“ je za veći broj objava na „TikTok-u“. Najčešće objavljuje šaljive videe, koje njegovi pratitelji i najviše „lajkaju“, ali objavljuje i edukativne sadržaje.
Objave su na bosanskom jeziku, a planira objavljivati i na engleskom. Edin je nova generacija zvijezde sa društvenih mreža koja izaziva pažnju i oduševljenje među fanovima. Generacije koje su odrasle u drugačijim vremenima ne shvataju zašto je to uopće tako, a naročito ne shvataju da se od toga može i zaraditi. A Edin kaže da itekako može. Brend, odnosno firme i kompanije ponude saradnju influenseru sa većim brojem pratitelja koje oni žele da pridobiju i plate mu da promoviše njihove proizvode ili usluge na svojoj stranici. Edin je inače učenik Gimnazije i kaže da uspješno balansira školske obaveze i društvene mreže.