U II polugodištu školske 2019/20. godine učenici i nastavnici su preko noći školske klupe zamijenili online nastavom. S obzirom da je online nastava, odnosno nastava na daljinu nametnula potrebu da se na adekvatan način definiše način i upute za izvođenje, uloga i obaveze svih učesnika ovakvog vida nastave, postupci i elementi vrednovanja aktivnosti i zalaganja učenika tokom online nastave urađen je Priručnik sa metodičkim uputama za obrazovanje na daljinu u periodu prekida redovne nastave za osnovne i srednje škole Unsko-sanskog kantona. U izradi predmetnog Priručnika učestvovali su Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta, Pedagoški zavod Unsko-sanskog kantona, koordinatori za srednje i osnovne škole, te osnovne i srednje škole Kantona. Smajo Sulejmanagić, direktor Pedagoškog zavoda (poslušajte izjavu)…
Prema riječima Sulejmanagića svi učesnici nastave na daljinu dobro su se snašli u novom načinu izvođenja nastavnog procesa. „Nakon nekoliko sedmica izvođenja imamo relativno funkcionalan obrazovni sistem koji pokriva gotovo 90% osnovaca i gotovo 100% srednjoškolaca“ istakao je Sulejmanagić (poslušajte izjavu)…
Između ostalog, Priručnik predviđa da nastavnici i profesori ne smiju učenike opterećivati sadržajima koji su preopširni i zahtijevaju višesatno sjedenje i rad, već da je potrebna fleksibilnost i razumijevanje, te fokusiranje na zadatke i aktivnosti koji kod učenika razvijaju kreativnost, maštu i vještine. S obzirom da je i za roditelje ovakav vid nastve novina i da zahtijeva njihovu veću uključenost, ovaj Priručnik namjenjen je i njima. Kako je rekao Sulejmanagić uskoro bi trebao biti definisan i načini ocjenjivanja, odnosno završnih ispita učenika.