Online nastava već dva mjeseca se izvodi za učenike u BiH, a na isti način nastava se izvodi širom svijeta, što je uzrokovano pandemijom koronavirusa. Izazovi ovog vida nastave su bili i pred učenicima i pred nastavnicima i drugim subjektima, a oni su manje-više savladani. Međutim, ovaj vid nastave ima svoje prednosti i nedostatke. Njih su pokušali detektirati članovi Vijeća učenika OŠ „25. novembar“ iz Velike Kladuše, a svoje zaključke podijelili su na online radionici putem Zoom-a „Život uz online nastavu“
Učenici smatraju da je prednost online nastave, između ostalog, u tome što imaju manje gradiva koje trebaju savladati, više vremena za slobodne aktivnosti, razvijaju svoje informatičke vještine, jednostavniji je dolazak na nastavu. Međutim, tu su i nedostaci, među kojima su, kako navode, izostanak stvarnog druženja sa školskim prijateljima, slabije razumijevanje novog gradiva, česti problemi u internetskoj konekciji, ometanje nastave od neodgovornih pojedinaca, ograničeno vrijeme za provjeru znanja i drugo.
Pored učenika ovoj radionici pridružili su predstavnici vijeća roditelja, mentor projektnih aktivnosti Šejla Bjelopoljak, koordinator projektnih aktivnosti u ime organizacije COI Step by step-a, Mirjana Gavrić, pedagog Miralem Hodžić i direktorica škole Edina Dizdarević.
Cilj radionice bio je donijeti zaključke o prednostima i nedostacima online nastave, dati konstruktivne prijedloge u poboljšavanju segmenata nedostataka online nastave, sagledati situaciju iz ugla roditelja i nastavnika i sastaviti niz prijedloga koji bi pomogao učenicima da im online nastava bude zabavna, korisna i kvalitetna.
Na kraju, iako je online nastava u sadašnjim okolnostima dobro rješenje, ipak nastava u učionicama ima više prednosti i donosi više koristi i učenicima i nastavnicima i roditeljima.