U organizaciji JKUP „Komunalije“ d.o.o. Velika Kladuša, u petak, 30. novembra održana je javna rasprava o primjeni člana 3. (Odluke o cijeni usluga zbrinjavanja komunalnog otpada na području općine Velika Kladuša) s osvrtom na pravna lica. Prema navedenom članu, mjesečna naknada za zbrinjavanje komunalnog otpada za sve poslovne prostore na području Velike Kladuše, utvrđuje se na osnovu površine poslovnog prostora po kvadratnom metru u iznosu od 0.30KM plus PDV u iznosu 17%. Prisutni privrednici izrazili su nezadovoljstvo ovom odlukom, s obzirom da, kako su istakli, plaćaju velike cijene odvoza otpada, kojeg ne proizvode. Na Javnoj raspravi pojašnjeni su propisi koji regulišu odvoz komunalnog otpada i prateći zakoni, gdje je naglašeno da JKUP „Komunalije“ postupa isključivo prema Odluci Općinskog vijeća i nadležnih službi, te ne mogu samostalno donositi odluke o cijeni i načinu sprovođenja odluke.
Privrednici su pozdravili ovakav način traženja rješenja, te su dali nekoliko prijedloga o promjeni sistema naplate, u vidu količine proizvedenog otpada, traženja jedinstvene cijene koja će varirati u određenom intervalu, ili promjene koeficijenta naspram djelatnosti koju obavljaju.
Direktor JKUP „Komunalije“, Amir Đogić, izrazio je nezadovoljstvo skromnom posjetom javnoj raspravi, ali istovremeno i zadovoljstvo aktivnim učešćem u diskusiji prisutnih privrednika. Mišljenja je da je ipak javna rasprava bila uspješna, prezentirani su problemi i određena rješenja, a „Komunalije“ će u što kraćem periodu formirati Komisiju koja će zajednička rješenja predstaviti nadležnoj službi…
Đogić je podsjetio da će u narednom periodu biti otvoreno i pitanje problematike obračuna cijene za zbrinjavanje komunalnog otpada za fizička lica.