Praksa Azre Vrević učiteljice iz Velike Kladuše koju je 2018. godine organizacija „Step by step“ proglasila najinovativnijom, a nastavnicu Vrević najinovativnijom učiteljicom razredne nastave u BiH dobila je svoj nastavak, priručnik „Cvrčkov put do pravilnog govora“. Uočene, sve izraženije probleme otežanog usvajanja maternjeg jezika i sve izraženije probleme u razvoju govora kod djece uopće, učiteljica Vrević odlučila je pokušati riješiti na drugačiji način. Educirala se, konsultovala različite izvore i ovaj, sve ozbiljniji problem današnjice počela je rješavati u učionici (poslušajte izjavu)…
Priručnik „Cvrčkov put do pravilnog govora“ koji je promovisan protekle sedmice na Pedagoškom fakultetu u Bihaću sastoji se iz nekoliko dijelova. Između ostalog, autorica je u priručniku pojasnila zašto dolazi do poteškoća u razvoju govora, a jedan od zaključaka je da djeca previše vremena provode pred raznim ekranima, da se malo ili nikako ne razgovara sa djecom, da im se ne čita, odnosno da se dijete ne stimuliše da govori. Također, uočen je i problem da djeca sve češće progovaraju i upoznaju neki strani jezik, najčešeće engleski, prije svog maternjeg jezika. Osim što govori zašto dolazi do problema u razvoju govora, u priručniku se pojašnjava i kako se razvija govor, a sadrži i tehnike za poboljšanje razvoja govora kod djece (poslušajte izjavu)…
Priručnik je namijenjen svima koji su uključeni u život djeteta predškolskog i školskog uzrasta, a naročito roditeljima (poslušajte izjavu)…
Prema riječima učiteljice Vrević i kada dijete savlada govor tu nije kraj, ustvari to je tek početak kako dijete motivisati da čita, da istražuje i radi na svom govoru.